niedziela, 24 czerwca 2012

Dla Karoliny ;3

Wiesz, na początku chciałam Ci napisać, że coś mnie natchnęło i napisałam to. Ot tak ;) 

Karolina ...

z Tobą jeździłam po "alkoholu"
z Tobą uśpiewałam dziecko śpiewając mu WMYB, 
z Tobą śmiałam się płacząc, 
z Tobą obserwowałam ludzi z balkonu, 
z Tobą poznawałam świat, 
z Tobą napisałam najlepsze opowiadania, 
z Tobą kłócę się każdego dnia o byle co, 
z Tobą rozumiem się bez słów, 
z Tobą nauczyłam się jeździć na skuterze, 
z Tobą szyłam spodnie o drugiej w nocy, 
z Tobą nagrywałam idiotyczne filmiki, 
z Tobą nazwałam bażanta Majonez, 
z Tobą chowałam się za flagą, 
z Tobą bawiłam się lalkami Barbie, 
z Tobą obserwowałam dupy na budowie, 
z Tobą miałam największe odjeby na matmie, 
z Tobą zawsze jest wesoło, 
z Tobą nie da się źle bawić, 
z Tobą przyłapali mnie na ściąganiu z geografii, 
z Tobą płacze na Titanicu, 
z Tobą śmieje się na horrorach, 
z Tobą zatracam się w marzeniach, 
z Tobą mam najlepsze wspomnienia, 
z Tobą piłam Sobieski w basenie, 
z Tobą spacerowałam z dzieckiem śpiewając mu "Boyfriend", 
z Tobą jaram się "Naturally" Seleny Gomez, 
z Tobą patatajam na Danielach, 
z Tobą tańczyłam do Coco Jambo na środku ulicy. 
Ty zmieniłaś moje życie i dlatego nie pozwolę Ci odejść. 
Dziękuję <3.


Jeśli w ogóle komuś chciało się to czytać to przepraszam za brak cenzury i jakby ktoś nie wiedział to Daniele to tak jakby sarny ;) 
Do Karoliny: "Przy­jaciel to ktoś, kto da­je Ci to­talną swo­bodę by­cia sobą."
"I trze­ba być wiel­kim przy­jacielem i moc­nym przy­jacielem, żeby przyjść i prze­sie­dzieć z kimś całe po­połud­nie tyl­ko po to, żeby nie czuł się sa­mot­ny. Odłożyć swo­je ważne spra­wy i całe po­połud­nie poświęcić na trzy­manie ko­goś za rękę. "

1 komentarz: